2014. augusztus 18., hétfő

Kaspók kicsit újragondolva



Volt a hálószobában három ilyen egyforma, agyagszínü kaspó, amikkel nem nagyon voltam mostanában kibékülve. Valahogy rájuk úntam, és nem is éreztem már öket a környezetükbe illöknek.
Gondolkoztam, miképp tudnám feldobni öket, és bevillant egy kép. Egyszer valamikor, valahol (szerintem Pinteresten) láttam egy csipkével díszített fehér kaspót, ami nagyon tetszett, úgyhogy ez az emlékkép adta az ötletet, amin elindultam.
Lefestettem a kaspókat egy rétegben Old White színnel, és száradás után kicsit megcsiszolgattam öket. Ettöl szerintem egy kicsit kö hatásúak lettek. Ezután rájuk kötöttem egy fehér csipke szalagot masnira, és arra tettem még egy masnit spárgából is ( Nekem nagyon tetszik a kontraszt a finom, szolid csipke, és az inkább durva, rusztikus hatású spárga között ). Horgoltam gyorsan mindegyikre egy-egy fehér szívecskét függönek, és a masnik közepére ragasztottam egy gombot.
Aztán úgy éreztem, valami még hiányzik, ezért elövettem a korábban (levegön száradó modellezö pasztából) készített madárkáimat...Öket eredetileg függö dísznek szántam, ezért a tetejükön lyuk van...most mégis egy fa pálcikához erösített leszúrható dísz lett belölük. Pont a lyukkal egy vonalba ragasztottam a pálcát a hátuljára, amin aztán áthurkoltam egy darab spárgát, amit masnira kötöttem.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése