2014. július 28., hétfő

A varrós kosárka átalakulása



Ezt a varrós kosárkát még néhány héttel ezelött találtam a piacon a fenti képen látható formában.
Sem a színe, sem a tetején lévö anyag nem tetszett, így aztán ezt is kezelésbe vettem.
Olvastam, hogy az Annie Sloan féle Chalk Paint festékekkel akár kárpitra, textilre is festhetünk, így nem volt kérdés számomra, hogy mivel tüntessem el azokat a ronda kék pöttyöket. Ám a sötétebbek sajnos két réteg alatt is átütöttek...Aztán eszembe jutott, hogy az esküvöi menükártyáinkhoz használt gyöngyház színü Pearl Maker tollam még megvan, és ez lesz a megoldás. Minden átütö kék pöttyre nyomtam egy kis gyöngyöt. De még ezt megelözöen felragasztottam a tetöre egy bézs színü kis csipketerítöt, arra pedig az általam készített shabbys "rongyvirágot".
Ez lett belöle....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése