2014. július 24., csütörtök

Angyalos fali akasztó



Úgy történt, hogy az egyik kedvenc oldalamon "shabbységeket" nézegetve rátaláltam erre a szép, szív formájú, kerámia gombos kovácsoltvas akasztóra. Rendeltem belöle kettöt, s máris szárnyalni kezdett a fantáziám, hogy miképp, milyen formában kerüljön majd a helyére.
Íme, ez lett a végeredmény... 
 

Egy barkácsáruházban vágattunk egy 40cm-es deszkalapot. Ezt lefestettem AS Old white színnel, visszacsiszoltam és dark wax-szal fejeztem be. Egy általam öntött, és festett angyalka ( egy korábbi bejegyzésben megtalálható a leírás ) került a közepére, amit erös ragasztóval rögzítettem. Semmi bonyolult, de mégis egy picit belevittem önmagam.
A rajta lógó táblácskát a bolhapiacon találtam 300 ft-ért.
 Így nézett ki...

A kép talán annyira nem adja vissza, de krémsárga volt a kerete, s belül is ugyanezzel a színnel volt összecirkálva a dióbarna felület.
Láttam benne fantáziát, úgyhogy velünk jött és ízlésemre formáltam :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése