2015. november 19., csütörtök

Adventi "koszorú"



Megint rengeteg elmaradásom van itt a blogon...Nem merem leírni , amit megfogadtam magamnak , mert ha nem tudom tartani , nyomasztani fog. Egyelöre maradjunk abban , hogy megpróbálom , és ha huzamosabb ideig müködöképes a dolog , akkor elmondom , mi volt az. :)
Vagy kitaláljátok ?

...De térjünk a lényegre...Igaz , késöbb , mint szerettem volna , de elkezdtem én is készülgetni az idei Karácsonyra . Mivel is kezdhettem volna , ha nem az adventi koszorúval ? Jövö vasárnap kezdetét veszi a karácsonyvárás, és meggyújtjuk az elsö gyertyát.


Nálam idén a szürke-piros-fehér színek kapják a föszerepet.
Az adventi koszorúval kapcsolatos elképzeléseimet elsösorban az határozta meg, hogy elérhetetlennek kell lennie a kislányom számára , aki a maga 13 hónapjával egy igazi kiváncsi, ínyenc kis felfedezö. :)
Itt eldölt, hogy a balesetek elkerülése érdekében viszonylag magasra kell helyezni . Alkalmasint egy polc fog helyszínül szolgálni , ezért a hagyományos koszorú forma helyett valami "hosszúkásban" kellett gondolkoznom.
Rögtön kis bádog kaspók jelentek meg lelki szemeim elött, amit szerencsére elég könnyen sikerült is találnom a DEPOT-ban. Szintén itt bukkantam rá a szürke alapon csillagos szalagra és a kis fenyö és csillag alakú kerámia díszekre.
A pici gombákba és piros bogyókba még néhány hete szerelmesedtem bele a helyi kertészetben , be is ugrottak rögtön a kosaramba. 
Gyertya és csipke volt itthon , már csak mohára volt szükség, hogy elkészülhessen...


Számozást még szeretnék rá készíteni . Sokat gondolkodtam , miképp legyen , hogy a végeredmény ne keltsen zsúfolt hatást, és azt hiszem ma kaptam egy jó tippet. Erröl késöbb , ha sikerül kivitelezni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése