2015. november 19., csütörtök

Fahéjas zabkeksz


Se szeri, se száma, hogy én már hány különbözö zabkeksz receptet próbáltam ki, de SOHA, egyik se hozta a várt eredményt.
A minap a  Zóra praktikái blog írója, Zita megosztotta az ö bevált receptjét a közérdemüvel. Személyesen nem ismerjük egymást, de nagyon szeretem az ízlésvilágát, és amit képvisel, így nagy volt benne a bizodalmam, hogy ez most  AZ a recept lesz!! :)
Vasárnap vendégeink jöttek, így gondoltam, fejest ugrok vele, lesz ami lesz.
Ugye sejtitek már, hogy pozitív a végkimenetel?
Nagyon szuper lett, pont az, amit én oly régóta kerestem és reméltem.
Annyi, hogy legközelebb nem aznap, hanem egy nappal korábban készitem el, mert frissen még elég puha, omlós. Nekem fém dobozban tárolva másnapra érte el a kívánt állagot. Ropogóóóóós!!!! 
/Nagy szemü zabpelyhet használtam, a cukrot xilitre cseréltem és sok-sok fahéj került bele./
Zita írja a blogján, hogy próbálta már pl. kókuszreszelékkel is, vagy aszalt gyümölccsel. Én is fogok kísérletezni vele, ez biztos.
...és a Télapónak természetesen tea helyett tejjel tesszük ki. ;)

Zita! Hálával gondolok Rád! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése