2014. augusztus 21., csütörtök

Kilincspárnák

Egy héttel ezelött megszállt valami...Nagyon megtetszett Pinterest-en egy keresztszemes minta,és nem hagyott nyugodni, meg kellett csinálnom. Egy kicsi, kb. 6x4cm-es mintáról van szó, mégis elsö keresztszemesemként büszkén nézegettem a végeredményt, és gondolkodni kezdtem, mit készíthetnék belöle, mire lehetne felhasználni, mert azért az mégsem járja, hogy csak úgy beteszem egy fiók mélyére...Így született meg a kilincspárna gondolata.


 Jó...tudom, nyilván már más is készített elöttem textilböl mindenféle felakasztható lakásdekorációkat, de nem ilyet, nem ezt, nem így. Ezt a magaménak érzem, mert így, ebben a formában én álmodtam meg, én hoztam létre.
 Az elsö óta nincs megállás... Ötlet követ ötletet, és a különbözö keresztszemes minták változatossága gyönyörködtet. Hihetetlen módon élvezem a minták hangulatát, színvilágát összhangba hozni a különbözö anyagokkal. Alapvetöen most is a natúr, természetes színü vásznakat veszem alapul, ezeket egészítem ki más textilekkel, kombinálom csipkékkel, szalagokkal, gombokkal hüen önmagamhoz.
Jön az évnek az a része, amit én nagyon szeretek, az ösz... S jön vele a meleg színek ezernyi árnyalata, tónusa... az esö, a lehullott avar, és a hideg, csipös levegöben terjengö égett fa illata...az elsö dér, a füstölgö kémények látványa. Az idöszak, amikor olyan jól esik egy puha, meleg pulóverbe bújni, a lakásba bekuckózni, gyertyát gyújtani, forró teát inni, süteményt sütni...egy jó könyvet olvasni...
Ez a havas ágon ülö vörösbegyes párnácska már e hangulat jegyében készült...



Aztán jön majd a tél is, amit még az ösznél is jobban szeretek...Nincs szebb idöszak az évben, mint az ünnepre való készülödés... Az adventi vásárok hangulata, a levegöben úszó forralt bor, sült gesztenye, cukros mandula illatával...Már erre az idöszakra is megannyi verziója született a kilincspárnáknak, melyek megvalósításához bizony az elkövetkezö hetekben neki is állok, mert aztán egy kis "kényszerpihenöre" megyek.  :)
Na de ne szaladjunk ennyire elöre, elvégre még augusztus van! :)



De jó lenne, ha lenne sok-sok levendulám...azzal tölteném öket. De jövöre elörelátóbb leszek! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése