2015. május 31., vasárnap

A tegnap kincsei...

Az utóbbi idöben, ahogy az alkotást, úgy a blogot is méltatlanul elhanyagoltam. Bár igazából nem hanyagságról van szó, egyszerüen csak az idö teljes hiányáról. Akik a facebookon követik az oldalam, tudják az okát, ahogy azt is, hogy ha  mégis tehetem, s van mivel, jelentkezem, mert ez a világ is a részem, és fontos nekem.

Hetek óta nem jutunk el bolhapiacra, pedig mennyire vártam a tavaszt. Hol az idöjárás szól közbe, hol pedig valami futkosnivaló akad. (Általában inkább az elöbbi...MINDEN szombaton esik az esö!!! Nem tudom, ki rendeli...) A tegnapi nap megint borúsan kezdödött. Elöször csak az idö volt az, aztán hamar én is azzá váltam. Esö, 10 fok, szél...éljen a nyár, piac ismét nincs. Pedig úgy kell már a lelkemnek, mint egy falat kenyér. Összeráncolt szemöldökkel, állig beöltözve,  nyakunkba vettük a várost, hogy jobb híjján egyéb dolgainkat intézzük el.
De kellett valami vígasz az én piacra éhezö, csalódott lelkemnek, így dolgunk végeztével útba ejtettük a kedvenc kis boltomat, ami elött már csak elhaladni is gyönyörüség, s amit már rég szerettem volna megmutatni Nektek...


Ez az üzlet úgy ahogy van, egy gyöngyszem, egy csodákkal teli kincsesláda,  olyan atmoszférával, amit így leírni nehéz.
Beszéljenek inkább a képek...





Négy barátnö álmodta meg, hozta létre, és müködteti ezt a csodát...


Gyönyörü, válogatott, minöségi használt ruhák, cipök, kiegészítök...




...csipkék, kézmüves termékek...

 ...lakásdekorációk, régiségek...

...gyertyák, kerámiák, konyhai kiegészítök...






...a vintage jegyében.
Valóságos élmény, és idöutazás itt szemezgetni (Nálam legalábbis teljes az Off, ha ide belépek...) És ha úgy érzi az ember, hogy kellöen kinézelödte magát, de még maradna egy kicsit, akkor egy hangulatos nappalit idézö, csodálatosan kialakított kis sarokban leülhet, ahol friss virág és gyertyák társaságában jólesöen elkortyolhat egy csésze teát, vagy kávét, ami mellé még aprósüteménnyel is megkínálnak.

Én ezekkel a kincsekkel tértem haza...







Szerintem kellöen kárpótolva lettem az elmaradt piacozás miatt.

Az üzletröl pedig biztos, hogy lesz még bejegyzés, mert minden évszakban látni kell!

Legyen szép napotok!

1 megjegyzés:

  1. Ez a kis bolt nagyon tetszett. Kár, hogy olyan messze van. Várom a többi bejegyzést is róla!

    VálaszTörlés