2014. február 4., kedd

Horgolt madárka


Az úgy volt,hogy a pinteresten beleszerettem egy horgolt madárka párosba.Elhatároztam,hogy ilyet én is szeretnék csinálni,de égen-földön nem találtam hozzá leírást se angolul,se németül,se magyarul...
Ennek ellenére nem adtam fel,kerestem és kerestem,míg meg nem találtam.... HOLLANDUL!!!!!Na,hát sejteni lehet,hogy mennyit konyítok a hollandhoz,de azt mondtam:lesz ami lesz,ha már megtaláltam nem eresztem,valahogy megfejtem,kibogarászom ha addig élek is,éééééééés sikerült!!!!!!!! :)
Nagy becsben fogom tartani ezt a leírást,mert ennyit még nem izzadtam egyért sem.
Éppen ezért úgy döntöttem,hogy nem leszek irigy,és megosztom másokkal is.

Leírás: 
Test:
Egy varázshurokkal kezdünk,amibe horgolunk 6 rp-t.
2.sor: Szaporítunk.2 rp minden szembe. (12)
3.sor:*1rp,2rp* ism. a sorban.Tehát minden másodikba 2 rp. (18)
4.sor: Minden szembe 1rp. (18)
5.sor: 2 rp az elsö szembe *1rp a következö szembe,2 rp a következö szembe,1-1 rp a következö két szembe* ism. végig,az utolsó szembe 2rp. (24)
6-8. sor: Minden szembe 1rp. (24)
9.sor:*1rp,1rp,1rp,2rp* ism. végig.Tehát minden negyedik szembe 2rp. (30)
10-13.sor: Minden szembe 1rp. (30)
14.sor: *1rp,1rp,1rp,1rp,2rp* ism. végig.Tehát minden ötödik szembe 2rp. (36)
15.-17.sor: 1rp minden szembe. (36)
18.sor: Elkezdünk fogyasztani. *1rp,1rp,1 szem kimarad* ism. végig(24)
19.sor: *1rp,1 szem kimarad* ism. végig. (12)
20.sor: 1 rp minden szembe (12)
21.sor: *1rp.1 szem kimarad* ism. végig (6)
Megtömjük vatelinnel.
22.sor: Minden második szembe 1rp,míg be nem zárul a madár teste.
Szárnyak: 
Varázshurokba 6rp-t horgolunk.
2.sor: *1rp,2rp* ism.végig (9)
3.sor:*1rp,1rp,1rp,2rp* még egyszer ism.,tehát összesen kétszer,majd 1rp az utolsó szembe. (11)
4-8.sor: 1rp minden szembe (11)
Csör: 
Varázshurokba 6rp.
Minden rp-ba 2 rp.

A végén már csak szépen hozzávarrjuk a szárnyakat és a csört a testhez,és kedvünk szerint díszítjük,dekoráljuk a madarat,és gyarapítjuk a kolóniát a tavaszra várva.
A szemet én most fekete cérnából varrtam oda,de apró kásagyöngyböl fogom a többinél,csak az most nem volt nekem itthon.

Remélem örömet szereztem ezzel a leírással néhányatoknak! :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése