2014. február 2., vasárnap

Levendulás shabby chic kép


Hirtelen ötlettöl vezérelve készítettem ezt a hangulatos,levendulás képet,nagyjából 10 perc alatt,de mindig a hirtelen ötletekböl születnek a jó dolgok.
Egy ideje tervezek hasonlót a fejemben,csak az eredeti elgondolás,-ami még mindenképp megvalósításra vár-,hogy egy (vagy több) antik,rozsdás kulcs a föszereplö a képen.Ehhez azonban sajnos még nem találtam rá a megfelelö alanyokra.De ami késik....
A kivitelezéshez egyébként nem kell sok minden: egy alkalmas képkeret,festék,csiszolópapír,némi ragasztó,csipkeszalag,egy öreg kotta,és természetesen az elmaradhatatlan levendula egy kis spárgával masnira kötve,hogy rusztikusabb hatást keltsen.


A tegnapi bolhapiacozáson sajnos most nem jártunk akkora sikerrel.Még a szokásosnál korábban is  kimentünk,de a jó idö ellenére nagyon kevés árus volt.
Találtam pár nagyon szép régi anyagot,damasztot,lent,és néhány kis kézi készítésü csipketerítöt,két kis üvegcsét gyöngyöknek,gomboknak,szürke pamut szalagot,és ezt a gyönyörü laternát összesen 2700 forintért:

Jó,így felsorolva nem is olyan kevés zsákmány ez. :) 
Nagyon izgatott vagyok a jövö hét miatt,mert egy jóval nagyobb,és két napos bolhapiac lesz a közelben,ahol még sosem voltam.Remélem megfelel majd a várakozásainknak,és sok szép dologra bukkanunk!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése