2014. január 30., csütörtök

Apró változások


Az elmúlt napokban nem igen volt idöm,egyéb elfoglaltságok miatt,de azért alakítgattam,csinálgattam ezt-azt,ahogy lehetöségem volt rá.
Többek között beszerzésre kerültek a vágott deszka lapok,így némi csiszolás,festés után végre a helyükre kerültek az angyalkák,úgyhogy mutatom öket,ahogy ígértem.


Közben a férjemnek is elkészült a már korábban mutatott könyvjelzök egy "romantikailag" visszafogottabb,férfiasabb változata.Legalábbis megtettem minden tölem telhetöt. :)
Igazán személyre szabott,mert amellett,hogy sikerült a neve kezdöbetüjével charm-ot találnom,rátettem jelképesen a kis szívem és hozzá a kulcsot. :) <3 Íme:

Nagy erökkel készül az én kis dolgozósarkom is.Többek között ez foglal le mostanság.Egyelöre nem tudom megmutatni,mert még nincs meg a kerek egész,csak részleteiben alakulgat,és minden képlékeny,de itt egy aprócska ízelítö a hangulatából:

És végezetül a hét egyik nagy öröme,hogy elkészült,és megérkezett az én kis bélyegzöm,az általam tervezett és rajzolt logóval.

Ez kerül majd minden saját készítésü kis alkotásomra,címke formájában,mint a névjegyem.Hogy tetszik?

2 megjegyzés: