2014. január 26., vasárnap

Bolhapiac


Tegnapi bolhapiac körutunk ismét sikeres volt. :) A képen látható kincsek tértek haza velünk,várva új otthonuk nyújtotta új életüket,potom 3300FT-ért.Ajándék!!!Most nem? :)
Igaz,az örömbe szorul némi üröm is,mert fájó szívvel,de ott kellett hagynunk többek között egy gyönyörü,réges régi madárkalitkát,mert a néni horror árat akart kérni érte,és nem engedett a 21-böl az Istenért sem... :( Így nála maradt még egy fehér gyöngysor,egy kézzel horgolt csipketerítö,egy antik,levél formájú bross,és egy csodaszép,régi kézi tükör is.
Ahogy elnéztem,inkább érezte magát múzeumban,mint piacon.Tíz körömmel ragaszkodott a kínált portékáihoz,és senkinek,semmiböl nem engedett egy árva fillért sem,mint aki csak azért pakolt ki,hogy megmutassa a nagy világnak,milye van.
De sebaj,így is szép dolgokra tettünk szert.

A lámpát ma már kezelésbe is vettem.
Lebontottam az ernyöt a vázról,és nekiálltam kicsit megcsiszolni a lámpatestet,felkészítve ezzel a festésre.Elvileg ezt a lépést ki is hagyhattam volna,mert a festékem alapozó is egyben,de ártani nem árthat.
Ezt követöen jó alaposan megtisztítottam a keletkezett portól,és elkezdtem a festést egy krém színü fafestékkel.
Az elsö réteg száradása után lekentem még egy rétegben,s miután az is teljesen megszáradt,egy 40-es facsiszoló papírral finoman megcsiszolgattam az éleket,kerek részeket,s lett egy gyönyörü shabby chic lámpatestünk.
Ìme a végeredmény:
A lámpaernyö újjászületése egy kicsit idöigényesebb folyamat lesz,de ha elkészültem vele,feltétlenül megmutatom azt is.



2 megjegyzés: