2014. január 24., péntek

Angyali szerelem


Az Angyalok...a gyengéim.Szeretem öket,hiszek bennük,melegséggel töltenek el.Rengeteg van már belölük,az egész kicsitöl a nagyobb méretüig,de nem elég....sosem lehet elég!!!Mindegyik más és más.A közös bennük,hogy végtelenül kedvesek és megnyugtató a "jelenlétük".
Tegnap este készítettem négy csodaszép darabot.A fázisokat a fenti kép mutatja.
Keramofixet használtam.Ebböl az anyagból egy fényes,tömör állagú,stramm végeredmény születik,ami nem kényes.A gipsz sem rossz,de porózusabb,ezért nagyon könnyen sérül,s talán festeni sem lehet olyan szépen.
A munkához nem kell egyéb,csak keramofix,víz,és egy kiöntö forma,valamint a kiöntö forma egyenletes megtartásához egy megfelelö méretü cipösdoboz.Persze elöbbire csak akkor van szükség,ha nem szeretnénk fél órán át stabilan tartani a kezünkben,míg megköt. :) Az arányokat ki kell tapasztalni,de nagyjából egy egység vízhez kell 3 egység por.
A szükséges víz mennyiségét úgy a legegyszerübb meghatározni (nehogy túl sokat keverjünk ki,és plusz kiöntö forma hiányában kárba vesszen az anyag) ,hogy a kiönteni kívánt formáinkat egyenként 3/4-ig töltjük vízzel,amit aztán egy pohárba töltünk át.Így jól láthatjuk a víz mennyiségét,és ehhez képest kell 3 megegyezö adag a keramofixböl.
Fél óra elteltetével már nyugodtan ki is szedhetjük a kész szépségeket a formából.
Ha késöbb fel szeretnénk akasztani a munkánkat valahová,ne felejtsünk el a masszába kis akasztót,szalagot,madzagot tenni,amikor még folyékony.
Önmagukban is gyönyörüek,de én még megdolgoztam kicsit öket.
Egyenletesen lefestettem egy krém színü akrillal,és miután megszáradtak,finoman antikoltam öket Antik Réz Metál akrilfestékkel.
Íme a végeredmény:

A végleges formájukat még nem érték el,illetve csak részben.Kettö selyemszalaggal készült,falra akasztható.A másik kettö pedig még rákerül egy-egy barnára pácolt deszkadarabra,és szintén falra akaszthatók lesznek.Majd mutatom a végeredményt.

2 megjegyzés: