2014. július 4., péntek

Mackós kép


Májusban jártunk a sokak által méltán magasztalt veszprémi bolhapiacon. Igaz, mivel sajnos elég késön sikeredett odaérnünk, az igazi kincsekröl valószínüleg javában lemaradtunk, azért így is sikeredett szert tenni néhány gyönyörü dologra. (...meg egy jó kis napégésre...)
Többek között ott találtam ezt a mackós képet is, na de nem így nézett ám ki!
"Jó" szokásomhoz híven ennek is nekiestem, mint süket a csengönek, és a végén jutott eszembe, mint már annyiszor, hogy MEGINT nem csináltam "elötte" képet.
Elég gyalázatos állapotban és színekben leledzett szegény, de ahogy megláttam, rögtön elképzeltem lelki szemeimmel a saját verziómat s, hogy mit tudnék belöle kihozni, így szépen velünk jött.
A kerete zöld, kék, CITROMSÀRGAAAAA!!! és fehér festékekkel volt össze-vissza mázolva, a kép része pedig csak simán a decoupage technikával felragasztott mackós szalvétából állt. (De azt legalább szépen megcsinálták.)
Mint látjátok, csipkével, spárgával és gombokkal díszítettem. A keretet lekentem bézs színü akrillal két rétegben, de még így is néhol elövillantak a rémes színek...Mivel ezeket tényleg nem akartam viszont látni (...még álmomban sem) nem csiszoltam, hanem sötétbarna akrillal és szivaccsal értem el a kopottas hatást.

Örülök, mert úgy érzem, sikerült megvalósítanom, amit elképzeltem.
Remélem, kis tulajdonosa is szeretni fogja! :)


2 megjegyzés: