2014. július 14., hétfő

Vintage babakocsi


Utaltam rá a napokban a facebook-os oldalamon,hogy valami nagyon szépre bukkantam a hétvégi bolhapiacon... :) Hát most megmutatom Nektek.
Nagyon régi lehet,ezért oldalt a díszítés néhol már elfáradt,hiányos,vagy picit megtört,de még mindig nagyon szép.
Rögtön megláttam benne a lehetöséget,mert persze egy alapos tisztogatás után vár rá némi átalakítás.Varrok majd bele szép párnát,takarócskát is,hogy idövel bele költözhessen egy kis játékbaba. :) Abszolut funkcionál,lehet tologatni,és nagyon masszív,mert öntött vas a váz és a kerekek is...
Szó szerint ajándék volt,1500 ft-ba került.Én nem tudok vele betelni,annyira gyönyörü! :)

1 megjegyzés:

  1. Szerencsés vagy! Gyönyörű! Én is keresem a hasonlót már nagyon régóta,még nem akadtam rá. Viszon ami késik,nem múlik,nem adom fel. Szép napot!

    VálaszTörlés