2015. február 22., vasárnap

Ajándék

Az elmúlt hét több szempontból is kihívás volt számomra. Ott volt az öt napos játék felkérés, ahol ráadásul azt is megigértem, hogy minden nap olyasmit hozok, amit eddig még nem láttatok. Lelkiismeretes vagyok, ezért ennek megfelelöen szerettem volna végig csinálni. Igaz, csúsztatnom kellett két napot, de végülis megoldottam, és úgy érzem, sikerült teljesítenem, amit vállaltam, és ez a fontos.
(Az ötödik napról itt a nem készült bejegyzés, a Facebook oldalamon megtalálható.)
Közben versenyt futottam az idövel, mert egy nagyon fontos ajándékot készítettem, amit be kellett fejeznem péntekig, hogy szombat hajnalban Anyukámmal együtt útra kelhessen Magyarországra.
Van egy tündéri kicsi fiú, egy régi-régi kedves barátnöm gyermeke, aki 3 héttel ezelött született, de máris sok nehézség és küzdelem van mögötte. 
Hála Istennek úgy fest, hogy a dolgok jóra fordultak, és a szüleiböl áradó hatalmas, végtelen szeretet átsegítette öt a bajokon.
Úgy éreztem, kell, hogy én is adjak egy darabot magamból, hisz  Anya vagyok, mélységesen átérzem, amin keresztül mentek.... Nincs fontosabb a világon, mint az az aprócska élet, ami belölünk fakad, a gyermekünk, akiért bámire képesek vagyunk!
Ennek a pici babának készítettem szívemmel, lelkemmel ezt az angyalkás képet, hogy az ágyacskája fölött örizze,s vigyázzon rá.





  Levendulával töltött szívecske a szép, nyugodt álmokért....



Legyen szép napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése