2015. február 15., vasárnap

Teher alatt nö a pálma...na igen....

Van ez a mondás: "Teher alatt nö a pálma..." Sosem hittem benne...Egész eddigi életemben a totális ellentétét tapasztaltam önmagamon. Minél inkább meg akartam felelni, annál inkább nem sikerült, minél jobban akartam valamit csinálni, annál több hibát követtem el...Talán mert ilyenkor az ember jobban koncentrál a megfelelni akarásra, mint magára az elvégzendö feladatra...Vagy csak mert Murphy tényleg létezik! :) Nos, most sem cáfoltam rá, khmmmm.... :)

Nagyon örültem Zóra felkérésének, hogy vegyek részt az öt napos játékon, de esküszöm, mintha minden összeesküdött volna ellenem, nehogy teljesíteni tudjam, amit vállaltam...Az internet lassabb, mint valaha, a napok sehogy sem akarnak a megszokott mederben folyni, kicsi lányomnak se igen van aludhatnékja, és ma egész nap azon rágtam a kefét, hogy már a második napot sem tudtam teljesíteni, mi van, ha ma sem sikerül elérnem a kitüzött célt...Tudom,tudom....nem kell ezt ennyire véresen komolyan venni, es csak egy játék, de hát én ilyen vagyok...szeretem véghez vinni, amit vállalok, és a tölem telhetö maximumot nyújtani...
Nem titok hát...tegnap egyáltalán esélyem sem volt ide ülni, és egy tisztességes bejegyzést összehozni, ma pedig nem lett kész, amit mutatni szerettem volna...DE!!!....valamit legalább hozhatok, még ha oly szerényet is, de mégis....valamit...ami tölem van, az enyém...

Tehááát....készülgetnek fimo air gyurmából kis "Hand made" feliratú nyulacskák, ajándék kísérönek, és egyáltalán...a húsvéti eladni valók mellé. Ezeket mutatom most, s remélem, holnap többre telik tölem! :)

 A fényviszonyok gyatrák voltak ma nagyon...lámpánál tudtam csak fotózni, és a nyuszik még alapban is kicsit szürkés árnyalatúak, mert itt még száradás alatt voltak.


Igen, a háttérben kakaós, csokis, levendulavirágos rózsa muffin leskelödik.
Anyukám tegnap érkezett hozzánk, az ö tiszteletére sütöttem.

Végül pedig szeretném megmutatni a már meglévö "Secret Garden Home"-os címkéim mellé készült logós kiséröimet, mert végre megérkeztek a pecsétjeim.


Legyen nagyon szép hetetek!

4 megjegyzés:

  1. ♥ Nekem is mindig nehezen mennek az időre teljesítős feladatok, de! Mamiiiiiii ne aggódj, ezt az 5 napot elnyújthatjuk szerintem decemberig is ;)
    Egyébként még sosem próbáltam a fimo airt, jobb vele dolgozni mint más levegőn száradó gyurmával? Próbáltam már két különböző márkájút, nah abból az egyik nagyon szörnyű volt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj,de aranyos vagy! :) Akkor most lelazulok,decemberig fel labon is osszehozom! ;) :) En nagyon szeretem ezt a fimo airt,bar azt tudni kell,hogy en csak ilyen kinyujtom-kiszaggatom formaban probaltam,de igy nagyon jol mukodik!Mast meg nem probaltam,ugyhogy osszehasonlitasi alapom nincs.

      Törlés
  2. Á, rá se ránts, szerintem sem az öt nap a lényeg! (Mondom ezt azért, mert nekem sem sikerül teljesíteni...) A nyuszik tündériek, a pecsét szuper, a muffintól csorog a nyálam... Kell ennél több? ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj,de kedves vagy,koszonom! :) (szivecske...sok-sok) :)

      Törlés