2015. február 13., péntek

Játékra fel!

Egy számomra ismeretlenül is nagyon kedves személy , a Zóra praktikái blog írója, Zita kért fel, hogy vegyek részt egy , a bloggerek / alkotók között éppen zajló játékban, melynek keretein belül 5 napon át kell bemutatni egy-egy általam készített dolgot, s játékra invitálni egy nekem kedves alkotót.
Nagyon megtisztelö, s örömmel veszek részt benne.

Mindenképp szeretnék az öt nap mindegyikén olyat hozni Nektek, amit korábban még nem mutattam. Arra jutottam, hogy vállalható lesz ez az elhatározás, mivel van a tarsolyomban néhány régebben készült, de be nem mutatott alkotás, és félkész állapotban is van egy-két munkám, ezeket igyekszem most befejezni...
Elsöként hadd mutassam meg Nektek ezt a mackós kis emlékládát, amit tavaly nyáron készítettem a kislányomnak, aki akkor még a pocakomban volt, s akiröl még nem is tudtuk, hogy kislány lesz...


Egy bolhapiacozás alkalmával találtam a ládikát, és decoupage technikával adtam neki ezt a külsöt.


Olyan örök, és csodás emlékek vannak benne, mint a pozitív terhességi teszt, a kórházi karszalag és névtábla, a leesett köldökcsonk, az elsö kiscipö és cumi, az aprócska ruhácskák, kis zokni és sapka amikben haza hoztuk öt...
Sok ilyen fontos, sokat érö emléket szeretnék majd egy nap átadni neki, amikor már elég nagy lesz hozzá, hogy értékelni tudja, és vigyázva megörizhesse...


Azt hiszem, nekem nagyobb kihívás lesz az, hogy kiket hívjak meg, mert szinte mindenki játékban van már, akikre elsö körben gondolnék.
Most szabályt szegek, mert én ma a Handmade Home alkotóját, Verát szeretném játékba hívni, aki nem kifejezetten blogger, de van facebookos oldala, és csodálatosan szép dolgokat készít. Ha még nem ismernétek, kattintsatok a linkre és gyönyörködjetek kedvetekre!


1 megjegyzés:

  1. Ez a doboz nagyon gyönyörű és szó szerint elraktároztál benne sok-sok szeretetet! ♥ Ha én kapnék ilyet, tuti bőgnék egy sort a meghatottságtól. Biztosan fogja értékelni a kicsi lány mikor felcseperedett! :)

    VálaszTörlés