2015. január 30., péntek

Angyalkás kép...

Bizonyára sokatok számára ismerös ez a képkeret...


Több, mint egy éve már, hogy a barátnöm szólt, hogy milyen jó kis képkeretre bukkant a Jysk-ben, és ha jól emlékszem, éppen akkoriban jöttek hozzánk vendégségbe, így megkértem, hogy hozzon egyet nekem is, mert nálunk sajnos nincs ez az üzlet.
Azóta, a boltilag benne lévö "fotóval" díszelget a nappaliban lévö komódon, s várta, hogy kitaláljam, mi legyen vele...
Hát, most megtörtént. 
Elöször is végeztem rajta egy kis átalakítást. Leszedtem a paszpartun lévö vásznat és csipkét, majd bevontam az egyik kedvenc, rózsás anyagommal.


Elsö körben arra gondoltam, hogy a gyönyörü Nina-Cherry Coffe hímzöfonalam ( Nina´s Threads ) jól fog harmonizálni a rózsás anyaggal, de ahogy készült a hímzés, egyre biztosabb lettem benne, hogy hiába csodálatosan szép, egy egyszinü fonal mégis alkalmasabb lenne. Túl soknak éreztem, hogy a hímzés is szines.

Ezt most félbehagytam, de a napokban be fogom fejezni, és valami másra fogom felhasználni. Odavagyok a színeiért. 
Választottam helyette egy fáradt rózsaszín fonalat, és ilyen lett a végeredmény.


 Csipkét még lehet, hogy fogok tenni rá, ahogy eredetileg is volt.
Az angyalka mintáját a pinteresten találtam. ITT!



Kellemes hétvégét!


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Nekem van ilyen képkeretem, de még nem döntöttem el mi legyen vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen! :) Himezz bele Te is valami szepet! ;) En most sajnalom,hogy nincs tobb ilyen keretem,mert lennenek meg otleteim! :)

      Törlés