2015. január 5., hétfő

Nálunk a Karácsony...

Ez is, -mint az elkövetkezö jó néhány bejegyzés- visszatekintés...Sokatoknak már elég volt a karácsonyból így január elejére. Talán már a fát is leszedtétek ma, vízkereszt napján (én még lubickolok kicsit a karácsonyi fények meghitt melegében) , s gözerövel a tavaszra, húsvétra készültök...( na jó bevallom, én is, de még a fenyöfa mellett ) 
A karácsonyi láz tehát már elmúlt, megültük az ünnepet, de azért megmutatom Nektek, milyen volt a hangulat nálunk...Természetesen minden a két kezem müve.
 Az ajtón ez a koszorú fogadta a hozzánk érkezöket.

Rögtönzött gyertyatál, melynek éke a bolhapiacon talált gyönyörü angyalka. Aki ismer tudja, hogy az angyalok a gyengéim.


A nappali ajtaján..... A díszre egy helyi shabby chic boltban akadtam...imádom!

 A komód.

Régi vágyam volt egy ilyen házikó. December elején a férjem meglepett vele.
Szerintetek feltétlenül karácsonyi? Nem nagyon szeretném elpakolni, s egy évet várni, hogy újra lássam...


 Az elmaradhatatlan mézeskalács, ami nélkül nem múlhat el karácsony. A kivül lógó mézeskalácsok élete nem volt hosszúnak mondható. A kutyánk a második éjjelen eltüntette...

 Az adventi "koszorúnk".

Megvalósult álom. Pinteresten láttam valami hasonlót, egyszerübb változatban, hát megalkottam a magamét.

Koszorú a kanapé felett.

Örökzöld színfolt egy szószkiöntöbe.





Már nem kívánhatok Boldog Karácsonyt, de szívböl remélem, Mindenkinek az volt békességben, szeretetben!

4 megjegyzés:

  1. Köszönjük szépen,ezt csoda volt látni!Nagyon ügyes,tehetséges vagy!Csodálatos!

    VálaszTörlés
  2. Ó, de gyönyörű dolgokat készítesz! Én még csak tegnap találtam Rád, de végig is olvastam az összes írásod. Nagyon inspiráló! Jövök máskor is gyönyörködni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Örülök, hogy tetszik, és gyere máskor is! :)

      Törlés