2015. január 10., szombat

Minden jó, ha a vége jó ...

Tegnap este izgatottan feküdtem le, mert ma, egy viszonylag nagy bolhapiacra készültünk a kis családommal. Éjjel kétségeim támadtak a programunkat illetöen, mert félelmetes, orkán erejü szél tombolt odakint, és szakadt az esö...
Reggelre már jobb volt, a szél is jelentösen mérséklödött, tehát neki vághattunk... Hurráá!
Öszintén mondom, rég tapasztalt gyermeki izgatottság, türelmetlenség feszített belülröl ahogy a piactér felé tartottunk. Már magam elé vizualizáltam mindenféle csodaszép dolgot, és reméltem, jó kis kincsekre bukkanunk, mint nyáron...
Háááát, a valóság ehhez képest elég mellbevágó volt: a tér tök üres, 5 darab árus szétszórva a nagy végtelenben, csupa hasztalan ócskaság, rozsdás szerszámok, müszaki cikkek, néhány kopott ruha, elhordott cipö, semmi nekem való... Pedig legutóbb mennyire csodás volt ez a piac. De gondolom, most az éjszakai zord idö sok árus kedvét elvette attól, hogy kijöjjön. Kár, mert tényleg szép (abnormális) idö lett, plusz 15 fokkal.
Nagyon csalódott voltam. Olyan rég voltam már piacozni, és most is meghiúsult.
De az IKEA-ban sikerült vígaszt találnom, nagyon issssss!! És hát minden jó, ha a vége jó! Nem?




4 megjegyzés:

  1. Ezek a cuki kis pöttyösek is ikeásak?? Nagyon cukik! Fel a fejjel, majd jön a tavasz, biztos lesz jobb piac! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,ikeasak :) Egybol belejuk szerettem!Szettben vannak a kis tanyerkakkal!Jajj,meg volt olyan gyonyoru etkeszlet is feherben,szurkeben es halvany rozsaszinben!Ami pedig a piacot illeti,igen...ennel csak jobb lehet! :) Emiatt mar varom nagyon a jo idot!

      Törlés
  2. A múlt héten jártam az Örs vezér teri IKEÁban, de nem láttam ezt a szép pettyes bögrét. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,már más is érdeklödött,hogy milyen néven fut az Ikea-ban ez a pöttyöske,és kiderült,hogy az otthoniakban nem kapható sajnos :( Én ezt Németországban vettem.

      Törlés